Program lojalnościowy i rabatowy
W sklepie workowo.pl aktualnie obowiązują następujące programy promocyjno-rabatowe:
Zasady programu lojalnościowego:
- Wstęp
- Program lojalnościowy dostępny jest dla zarejestrowanych Klientów sklepu workowo.pl.
- Rejestracji można dokonać podczas składania zamówienia w sklepie lub w dowolnym momencie również bez składania zamówienia.
- Rejestracja wymaga akceptacji polityki prywatności, regulaminu sklepu internetowego workowo.pl oraz regulaminu konta.
- Program lojalnościowy polega na przyznawaniu zarejestrowanym Klientom sklepu punktów za zakupy w dokonane sklepie workowo.pl oraz na umożliwieniu zarejestrowanym Klientom sklepu wymiany uzbieranych punków na towary ze sklepu podczas dokonywania zakupów na workowo.pl.
- Zasady przyznawania punktów
- Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.
- Za każde wydane 0,01 PLN (za każdy grosz) przyznawany jest 1 punkt. (0,01 zł = 1 pkt)
- Za rejestrację do newslettera przyznawane jest jednorazowo 500 punktów. Przyznanie punktów następuje w momencie kliknięcia przez Klienta w link weryfikacyjny przesłany mailem po zapisie na newsletter.
- Punkty przyznawane są wszystkim zarejestrowanym Klientom.
- Punkty przyznawane są za zakup wszystkich produktów ze sklepu workowo.pl
- Punkty przyznawane są po opłaceniu zamówienia a dokładnie w momencie zmiany statusu zamówienia na „opłacone”. Zamówienia otrzymują status „opłacone” automatycznie w przypadku opłacenia on-line lub ręcznie (przez Sprzedawcę) w przypadku opłacenia przelewem lub przy płatności przy odbiorze. Stąd mogą wynikać opóźnienia w przyznaniu punktów w przypadku płatności przelewem lub przy odbiorze.
- W przypadku anulowania zamówienia (niezależnie od powodu anulowania) przyznane za to zamówienie punkty są Klientom odbierane. Odebranie punktów następuje automatycznie w chwili zmiany statusu zamówienia na „anulowane”.
- Zasady wymiany punktów na towary ze sklepu podczas zakupów
- Aktualnie dostępna do wymiany ilość punktów widoczna jest w panelu klienta dostępnym dla każdego zarejestrowanego Klienta po zalogowaniu do swojego konta. Aby przejść do panelu klienta należy po zalogowaniu na workowo.pl kliknąć opcję „Moje konto” w prawym górnym rogu strony sklepu.
- Aby dokonać wymiany punktów na towary należy w panelu klienta kliknąć opcję „Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty.
- Punkty można wymienić na dowolne towary ze sklepu, których łączna cena zakupu jest mniejsza lub równa ilości wymienianych punktów w przeliczeniu na cenę zakupu towarów wg poniższego przelicznika.
- Przelicznik punktów na cenę zakupu towarów jest następujący: 1000 pkt = 1 zł.
- Punkty można wymienić na towary tylko przy okazji zakupów w sklepie. Oznacza to, że w koszyku Klienta nie mogą się znajdować wyłącznie produkty wymieniane za punkty. Koszyk musi zawierać także produkty za które Klient zapłaci. Aby wymienić punkty na towary należy zrobić zakupy za minimum 20,00 PLN.
- Punktów nie można wymienić na pokrycie kosztów wysyłki zakupionych towarów lub ewentualnych kosztów płatności.
- Punkty można wykorzystać bezterminowo.
- W przypadku, gdy zamówienie w którym znajdują się produkty wymienione za punkty otrzyma status typu „Zamknięte”, „Anulowane” lub „Niezrealizowane” punkty wymienione na towary przy składaniu tego zamówienia są Klientowi zwracane.
- O każdorazowej zmianie ilości punktów Klient jest informowany poprzez wysłanie do niego automatycznej wiadomości email.
- Uwagi końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zakończenia programu lojalnościowego w dowolnym momencie bez podawania przyczyny z zastrzeżeniem, że zarejestrowani Klienci zostaną o planowanym zamknięciu programu poinformowani wiadomością email z 3-miesięcznym wyprzedzeniem. Sprzedawca nie odpowiada za szkody i reklamacje Klientów w przypadku, gdy wiadomość zostanie wysłana na podany w Panelu Klienta kontaktowy adres email.
- O wszelkich nieprawidłowościach związanych z działaniem programu lojalnościowego Klient powinien informować Sprzedawcę.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem programu lojalnościowego będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14-tu dni roboczych od daty ich otrzymania. O decyzji Sprzedawcy Klient zostanie poinformowany emailowo lub telefonicznie. Decyzja Sprzedawcy w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
- Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres Sprzedawcy, tj. workowo@workowo.pl.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad programu lojalnościowego z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdyby zmiany miały wpływ na sposób przyznawania punktów lub sposób wymiany punktów, klienci zostaną o takiej zmianie poinformowani z trzymiesięcznym uprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszymi zasadami zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zasady przyznawania rabatu 10% za pierwszy zakup
Jeśłi pasuje Ci dawać taki rabat klientom, to tutaj stworzę regulamin.